Στο μυαλό του Συγγραφέα: Saul ‘Slash’ Hudson

Slash: Η αυτοβιογραφία
Ο Πιοτρ, ο Ρώσος φίλος του Αποστόλη Κ, δεν ήταν καθόλου χαρούμενος με τον Αποστόλη Κ.
«Μίλησες άσχημα για τα παιδικά μου χρόνια Αποστόλη. Δε φαίνεσαι άνθρωπος που χαίρεται τις ομορφιές της φύσης, πόσο μάλλον της ευλογημένης ρωσικής στέπας. Αλλά πες μου, εσύ τι δρόμο έχεις πάρει στη ζωή σου;»
«Μα είναι σαφές ότι δε θα εκτιμήσεις κι εσύ τη δική μου ζωή Πιοτρ», είπε ο Αποστόλης.
«Δεν έχουμε παρά να δοκιμάσουμε, πρώην φίλε μου Αποστόλη».

«Πολύ καλά λοιπόν, ας δοκιμάσουμε. Γεννήθηκα στο Los Angeles τη δεκαετία του ’80 και σύντομα άρχισα την πρέζα. Οι γονείς μου χώρισαν όταν ήμουν οκτώ, και η πιο σκληρή ανάμνηση που είχα από εκείνη την ηλικία ήταν όταν η μητέρα μου έφερε πρώτη φορά στο σπίτι ερωμένο. Το ξεπέρασα όμως αργότερα όταν έμαθα ότι ήταν ο David Bowie. Πηγαίναμε συχνά σπίτι του να κάτσουμε με τη γυναίκα και τα παιδιά του, τόσο κουλ ήμασταν. Εκεί γνώρισα τον Alx, δεν ήταν της οικογένειας, ένα γειτονόπουλο γνώρισα που άραζε στο σπίτι τους. Όταν γίναμε δεκατριών, αποφασίσαμε με τον Alx να φτιάξουμε μπάντα. Εγώ ξεκίνησα μαθήματα κιθάρας, αλλά ο Alx εξαφανίστηκε για μερικά χρόνια μια μέρα όταν του είπα ότι δεν μπορούσε να κάτσει στην κουνιστή καρέκλα της γιαγιάς μου. Στο μεταξύ είχα μπλέξει άσχημα, γιατί ο άντρας της Traci Lords δεν πήρε σαν ελαφρυντικό ότι ήμουν δεκατεσσάρων όταν μας βρήκε μαζί στο κρεβάτι. Με κυνηγούσε χρόνια να με σκοτώσει κι όλο ξέφευγα σε στενά με το bmx μου. Τέλος πάντων, όταν γίναμε δεκαεννιά, ο Alx ξαναεμφανίστηκε και μου πρότεινε να ξαναρχίσουμε την μπάντα.
Η μπάντα πήγαινε καλά, γιατί κιόλας στο μεταξύ είχα κόψει την πρέζα. Πώς; Το είχα ρίξει τόσο στο αλκοόλ και την κοκαΐνη που ξεχάστηκα. Απαλλαγμένος λοιπόν από τα βαριά, η μουσική μου ξεπηδούσε από τα χέρια μου σαν ερωτικά γράμματα. Γίναμε διάσημοι, αλλά τα πάρτι με ρωμαϊκό θέμα δε μας άφησαν να κάνουμε περιουσία. Τελικά το διαλύσαμε το χωριό πάλι, όταν ο Alx πήδηξε από το κινούμενο αμάξι μου μια μέρα που τσατίστηκε, και δεν τον ξαναείδε κανείς».
«Σοβαρά τώρα έγιναν όλα αυτά;», ρώτησε ο Πιοτρ.
«Σοβαρότατα».
«Νόμιζα ότι είσαι από το Παγκράτι».
«Από το Chino είμαι στην California, Παγκράτι μετακόμισα πέρυσι».
«Εντάξει Αποστόλη, ας πούμε ότι σε πιστεύω. Αν είναι έτσι όμως, ζωή ήταν αυτή που πέρασες;»
«Δεν ξέρω αν έπιασες το όνομα Traci Lords στην ιστορία μου».

Δημοσιεύτηκε στο περιοδικό Διαβάζω τον Ιανουάριο του 2012.

Σχολιάστε

